Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Stawiamy na perfekcyjną jakość usługi

Treść

Z Małgorzatą Hurtuk z Fundacji "Lux Veritatis" rozmawia Paweł Tunia
Podczas pielgrzymki Rodziny Radia Maryja na Jasną Górę rusza telefonia wRodzinie. Do kogo głównie kierowana jest oferta?
- Do wszystkich tych, którzy chcą się przyłączyć do naszego grona i chcą rozmawiać po konkurencyjnych cenach, i mieć bardzo przejrzyste i jasne stawki. Jesteśmy na rynku najtańsi, jeśli chodzi o połączenia wewnątrz sieci, jest to tylko 19 gr za minutę przy naliczaniu sekundowym, natomiast połączenia na telefony stacjonarne kosztują 29 gr, do innych sieci 49 gr z wyjątkiem sieci Play i cyfrowego Polsatu, gdzie ta cena połączenia jest wyższa, ale taki manewr stosują wszyscy operatorzy, bo to jest związane z ich wzajemnymi rozliczeniami.
Co wyróżnia tę telefonię spośród innych na rynku?
- Wyróżnia nas to, że ceny połączeń wewnątrz sieci będą najtańsze i to jest zagwarantowane w umowie z Centernetem. Oprócz tego mamy darmowe połączenia ze studiem Telewizji Trwam. Wyznaczone zostały dwa darmowe numery telefoniczne, jeden dla telewidzów Polski Północnej, a drugi Południowej. Podobnie jest w przypadku Radia Maryja, też dwa bezpłatne numery do studia, aby słuchacze mogli się łączyć. Kolejnym elementem, który chcemy, aby nas bardzo wyróżniał, jest perfekcyjna jakość obsługi klienta. Biuro obsługi klienta jest stworzone specjalnie dla telefonii komórkowej i będą tam pracować specjalnie dobrani i przeszkoleni konsultanci, którzy odpowiedzą na każde pytanie cierpliwie i wyjaśnią wątpliwości klientów. Zdajemy sobie sprawę, że mogą się trafić osoby, które nigdy w życiu nie posługiwały się telefonem komórkowym. Jeśli będą one miały z tym problemy, to zachęcamy je do kontaktowania się z biurem obsługi klienta, a konsultant cierpliwie wytłumaczy, jak na przykład uruchomić telefon.
Biuro będzie miało udogodnienia w kontaktowaniu się z klientami?
- Biuro obsługi klienta nie będzie tak zautomatyzowane, jak to jest w innych sieciach, aby dzwoniący klient nie słyszał w słuchawce, że jeśli chce porozmawiać, to powinien wcisnąć taki albo taki numer, a potem znowu wykonywał kolejne czynności, tylko stawiamy na kontakt bezpośrednio z konsultantem, który poinformuje i wyjaśni konkretne problemy osoby, która właśnie dzwoni.
Jak dużego zainteresowania telefonią wRodzinie Państwo się spodziewają?
- Bardzo byśmy chcieli, aby zainteresowanie było duże, i na takie liczymy, dlatego że ta telefonia jest tworzona dla naszej społeczności i bylibyśmy zachwyceni, gdyby się okazało, iż potrzeby naszej społeczności zostały zaspokojone. Nasza oferta została tak przygotowana, aby trafić w stu procentach w te potrzeby. Mogę podkreślić, że jest to pierwszy przypadek na świecie, kiedy właścicielem marki nie jest tylko operator, ale równe prawa do znaku towarowego mają dwie firmy, nie tylko Centernet, ale i Fundacja "Lux Veritatis". Dlatego operator uzgadnia wszystko, chyba pierwszy raz w świecie, ze swoim partnerem, a więc także stawki. W miarę rozwoju telefonii - mamy nadzieję, że będzie się rozwijać - te stawki będą mogły być coraz niższe.
Dziękuję za rozmowę.
"Nasz Dziennik" 2009-07-06

Autor: wa