Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Z problemem do rzecznika

Treść

Problemy z rynkiem usług, sądami pracy oraz nierzetelnymi sprzedawcami to najczęstsze przypadki z jakimi ma do czynienia Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów. Już od 4 lat mieszkańcom Sądecczyzny pomaga Wanda Zygner. Jak zapewnia, z jej porad mogą skorzystać wszyscy którzy w jakikolwiek sposób czują się pokrzywdzeni. Potrzeba powołania Instytucji Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta zrodziła się wraz z reformą administracyjną kraju. Najtrudniejszymi sprawami, z którymi przyszło zmierzyć się Wandzie Zygner, były kwestie dotyczące tzw. kredytów w systemie argentyńskim. Tego typu praktyki nie są już stosowane. Pojawiają się jednak nowe problemy. Coraz częściej poszkodowani skarżą się na nierzetelne wykonanie usług budowlanych oraz na natarczywych kwestujących. Siedziba Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów mieści się w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej.

Autor: DW